الخميس، 20 مارس 2008

إكتئااااااااااااااب

طبعا سبب أي إكتئاب في الدنيا هو النتيجه

عارفين إيه إللي حصل ؟

جبت تلاته جيد جدا وواحد إمتياز

و بسبب دكتور ظالم منه لله نقصني في ماده ست وتسعين درجه مع أني كنت طالع من الإمتحان أنا جايب إمتياز .... نزل تقديري العام إلى جيد بفرق

0.12 %

مش بالذمه دي حاجه تجيب إكتئاب .... معلش يا جماعه أنا عارف أني برخم عليكم ... بس معلش ... إستحملوني

و سلاااااااام النهارده

هناك 8 تعليقات:

ابو العربى يقول...

الله يكون فى العون والله
انا ليا واحد صحبى بقالو 6 سنين فى سنه 3 مظلوم بردو
ياعم تتعوض ولايهمك

تحياتى

زى الهوا يقول...

معلش احمد ربك واكيد الموضوع دا فيه الخير ليك ,عسى ان تكرهوا شيئا وهوه خير لكم , ربنا يوفقك

غير معرف يقول...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.

keda-sponsor يقول...

شكرا ليكم كلكم يا جماعه ... و بإذن الله أخلص شويه الإمتحانات إللي جايين دول و أرجع اتفرغ للمدونه تاني

safa7_karmooz يقول...

احمد ربنا يا كده يا ولدى

break يقول...

ان شاء الله ربنا هيعوضك خير
مفيش حد بيضيع مجهوده
تتعوض الترم التانى
بس النتيجة جت فى صالحنا احنا انك طمنتنا عليك عشان الاختفاء ده

بالنسبة بئا للقصة
انا عارفة انى وحشة ورخمة وغتتة وشريرة وكل حاجة
بس والله فعلا القصة لفت علينا احنا الخمسة و محدش عارف يكتب
معندناش حس خيالى
لو تحب نبعتها لحد من برا الجروب بتاعنا عشان تكمل
او تبعتها انت
اللى يريحك
بس المهم بجد متزعلش
انا اسفة

ومبروك مرة تانية

الستة بتوع صيدلة يقول...

حبينا نناديك تيجى تحضر اول عيد ميلاد للمركب عندنا

يارب تسمع صوتناااااا
ما تتأخرش

keda-sponsor يقول...

أول مره أقتح المدونه من زمن طويل ... لقيت الناس لسه فاكراني

طبعا ... انا إتأخرت عن عيد ميلاد المدونه بتاعه السته بتوع صيدله ... بس أعمل إيه ... أنا لقيتكم عاملين عليها
privacy

مقدرتش أخش ... يا رب تكونوا سمحتولي

طبعا أنا في وسط المعمعه دلوقتي

عندي إمتحان بكره .. فياريت تدعولي

و أنتظروا العوده القويه لأغرب مدونه

المدونه دي بإذن الله هتبقى أغرب من الخيال في الصيف ... اانا عامل لها خطه جامده

إستنوني ... انا راجع بقوه بإذن الله