الأحد، 1 يونيو 2008

الكهف المظلم

هوه ده المكان إللي أنا كنت قاعد فيه ... كنت قاعد في كهف ... قافل على نفسي ... عندي إكتئاب ... بسبب النتيجه

بس الإمتحانات الترم ده شكلها أحسن ... وشكلها كده هتضرب معايا جامد

و طبعا أفكركم أني مش هسيب التدوين أبدا ... أنا بس خارج نطاق الخدمه اليومين دول

هناك 3 تعليقات:

Cold air يقول...

لا للإكتئاب
من اجتهد فله أجر ومن اجتهد وأصاب فله أجران
المهم تعمل اللي عليك
وتمنياتي لك بالإصابه

لا يا عم بعد الشر

المهم إنك تكون ريلاكس وسيب نفسك لحالها هى اللي ذاكرت وهي اللى هتنجح
إن شاء الله
أنت مجرد أداه للكتابه
لو مش واثق في نفسك
أنصحك أنك تحسن من خطك
أما الباقى فسيبه علي نفسك وهي تحله بمعرفتها ولو مش مقتنع بكلامي
حاول تزاكر لواحد تاني بس بإيدك أنت

يا عم أنا عارف أذاكر لنفسى ؟

مش ده اللي أنت بتقوله فى سرك دلوقتي

يا عم ملكش دعوه بنفسك سيبها هي اللي تذاكر وكبر أنت

جرب ومش هتندم
cold air دأنا
علي سن ورمح
وأسأل مجرب

وتمنياتي لك بالتوفيق والنجاح
وتقبلني صديق جديد

safa7_karmooz يقول...

مستنيييييييييييييييييييييينك على الكنبة اهوة

والتكيف فوقى وعال العال :D

Mohamed Elshal (shix) يقول...

5alas 5alasna ya basha etla3 b2a men kahfak dah zy ma kolna 5ragna
ww isa rbna 7aywf2ak w yf2ana kolna isa